کد خبر: 1124471
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
فرماندار شهرستان اسلامشهر از 42 سال خدمت بی منت حجت الاسلام نوروزی در مسیئولیت امام جمعه اسلامشهر تجلیل و قدردانی کرد.
محمدرضا عباسی

آئین تکریم و تجلیل از حجت الاسلام محمد علی نوروزی و معارفه حجت الاسلام محمدباقر برقراری به عنوان امام جمعه جدید اسلامشهر با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران و فرماندار شهرستان و جمعی ازخانواده های شهدا ،مدیران و مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

در این آیین حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهرطی سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، از تلاش ها و خدمات ۴۲ ساله حجت الاسلام نوروزی در سنگر نماز عبادی- سیاسی جمعه قدردانی کرد و اظهارکرد: درچهار دهه گذشته مردم اسلامشهر نسل به نسل با حضور در نماز های جمعه آموزه های اخلاقی، دینی و معرفتی فراوانی از امام جمعه اسلامشهر آموختند.

حبیبی  با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر بیش از هزار شهید گرانقدررا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم کرده ، افزود: بسیاری از این شهدای عزیز با بدرقه امام جمعه اسلامشهر به جبهه ها اعزام می شدند وحضور حجت الاسلام نوروزی در مراسم تشییع شهدا نیز مایه آرامش خاطر خانواده معظم شهدا بود.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: مردم این شهرستان در عرصه های مختلف از هیچ کوششی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکردند و بی تردید امام جمعه اسلامشهر در هدایت و راهبری مردم در این مسیر نورانی نقشی اساسی داشت.

وی تصریح  کرد: بحمدا... وحدت، همدلی و انسجام خوبی در مجموعه مدیریتی شهرستان اسلامشهر حاکم است و با حمایت های ائمه جمعه و جماعات، پیگیری های مستمر دکتر شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش مسئولان، اسلامشهر شهرستانی پویا، فعال و روبه جلوست.

حبیبی همچنین انتصاب حجت  الاسلام محمد باقر برقراری به عنوان امام جمعه جدید اسلامشهر را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار